Thursday, January 8, 2009

my guyy??

umm.it have been a week i didnt even text him!!oh my god..lamanyaa.semuanya busy pasal homework!!!imisshim!!huaaaaa!!ni semua pasal harislahh!!semua homework aku taksiap lagi!!ishhh..nasib baik tadi ade mase nak siapkan homework sejarah kat skolah..kalau tak mati aku!!!!next monday ade latihan sukan!!!malasnyeee..aku takdapat jumpa dia secara officially lagi lah!!!!!aku nk tgk dia tinggi ke tak.ade lubang idong ke tak.comell ke tak..kan kan!!semua org kate dia dah tinggi..tapi aku tgk aku lagi tinggi!!aku nak jumpa dia!!!!!dah la 2bulan aku taktgk muka dia!!aku dah kene high pressure ohh!!sbb stress sgt!!aku rindu kau la weyyyyyyyyy
syed qusairi???wahhh dia nmpak gila comel kalau senyum!;)tapi bila tgk betul2 tak hensem pulakk!!nanti msti ade yg spread this thing and make it as romour!!bencilahh!!senyumanya membuat ku tergoda!!hahah ceyhh...MAAF EMO SEBENTAR YE!!senyumanyaaaaaaaaaaaaaa
kalah kambingkuhh.dan membuat hatiku luluh tanpa berbicara!!ceyhhhh!!ayat kalah angkasawan doww!dia membuat ku pegun!!dan menambah semangat untuk blajar dalam klas 1abu bakar itu..mase 1st tu takde dia sbbtula aku nak cabut dari klas itu!!tapi pada 2nd itu aku terus takjadi nak cabut sbb aku jmpa dia..nak tau sbb ape dia takdatang mase 1stday??sbb dia tertinggal bas!!!ngok enn
baim???kalau tasha bace nihh msti kepala aku kene penggal punyaa
dia bapak hensem sioddddd!!cair hatiku dan cippkuh itu!!sharifah tu ckp je baim takhensem tapi hensem dowhh!!sharifah kate dia terpikat!!tasha patut bace nihh!!!suara baim tu memang agak kelakar banyaklah sbb mcm spongebob malayversion je suara dia tuh!!TAPI JANGAN SALAH FAHAM.AKU TAKSUKA BAIM!!CUMA CKP DIA HENSEM JEA!!TAKSALAH ENN!!
syamin??haha tu mase aku taksedar diri lah!!tasya nak berkenalan ngan syamin babe!!kat skolah tadi asyik tanye je syamin tu hensem ke.hensem ke!!syamin, u should read this!!!nanti aku wat blinddate utk korang bahaha!!!
johan??tadi aku jumpe awek dia dohh!bukan cun sgt pon!tasha ngan cip lagi cun!!taste johan memang mcm taste pengemis ohh!!haha jahat mulut aku enn!!aku pelik tol!!ramai org kate johan lagi hensem dari haris!eleh tu aku pon tahu!!tapi aku takkesah haris tu hensem ke hodoh ke!!yg aku kesah attitude dia!!walaupon sometimes dia jahat ngan aku tapi aku tak penah kesah!!!aku berperang ngan dia hari2 pon aku takkesah!!sbb??aku dah slalu camtu..aku dah biase ngan bende cam tu!!lagipon bukannya sakit pon!just sakit hati je enn!dulu semua ckp aku cpl ngan johan???ewwww sorry sket!!just main sama2 haritu je pon dikatakan cpl!!bodo ohh!!aku main kejar2 bukannya berkasih la ngokk!!dah la johan tu ske show off!!tau la kaya en tapi nak show off tu lek ahh!!bukannya hotstuff pon!!
nazrin???ya allah sumpah aku tak berminat ngan dia langsung
prangai dia bapak embrassing dow..kalau dia ckp macam ckp ngan org pekak!!gila kuat ohh!!yang aku nak kasi tau korang!!AKU BENCI NAZRIN!!!GILAAAAA
mamat blur??oww man!!haha cip dah jatuh hati kat mamat blur tu oh!!ade satu hari tu enn mamat blur tuh pandang aku pastu aku jeling kat diaaa!!and lps aku jeling tu dia takberani nak pandang aku lagi dowww!!bahahaha..dia igt aku ni sape!!hahahhaahah
alamak!!homework aku taksiap lagi!!!k.lah.aku kene pegi!!!bbye
seeya

sincerely wrote by,
Shamimy Shokri ;)

1 comment:

shamimy ;D said...

yg blind date tu utk tasha and syamin tauu!!bukan utk tasya dan syamin