Monday, January 19, 2009

aku suke kau wehh!!

weh..weh..asal kau baik ah??kau wat baik2 ngan aku enn..see!!aku dh terpikat wey..kau enn betul2 laki idaman aku weyyy!!!kau enn dah la pandai..cute,baikk,dann kau takshow off...takmacam laki lainnn..show off tahap mangkok wey!!kau betul2 dah curik hati aku!!cehh haha cam ape je ayt..haha gile dohh aku..pastu enn..kau takcurang..haha ye la tu..so far so good aku taknampak kau curang agi..tapi en kalau aku nmpk kau curang,,,,memang kepala kau kene penggal nyeee!!!
antara sebab2 aku suke kau weyy:
kau baik ngan aku..
kau slalu layan aku
kau cute =)
then,walaupon kau kaye tapi kau takshow off
kau hensem (walaupon org lain ckp kau hodoh tapi bagi aku still hensem)
kau everything bagi aku!!
and the last one...
u make me love u!!!!!
yeah really love u..
kau takcaye???
kau tanyelah hati aku!!
mesti hati aku ckp ye punye..

k.lah ni je yg aku nk ckp kt kau...
yg lain aku ckp kat kau sndiri je lah ok?

sincerely wrote by,
Shamimy Shokri


*dedicated to him!!kau bacelah weyy..

No comments: